sosial media mütəxəssisi

Sosial media mütəxəssisi kimdir və necə olunur?

Sosial media mütəxəssisi, xidmət etdiyi şirkətlərin reklam və marketinq prosesləri, sosial media platformalarında rəqiblərin təhlili, hədəf auditoriyasının təhlili, post planlaşdırma, hesab moderasiyası kimi proseslər üzərində işləyən insanlara verilən addır

Tez – tez bir sosial media mütəxəssisi olmağın bu sahədə çalışan rabitə məzunları ilə eyni sahıdı çalışdığına dair bir qərəz var. Bununla birlikdə, hazırda agentliklərdə təcrübə keçən və sosial mediada xüsusi təlim keçmiş insanlar bu sektorda asanlıqla irəliləyə bilərlər.

Sosial media mütəxəssisi nə edir?

Sosial media mütəxəssisi kimi karyera qurmaq istəyənlər üçün əvvəlcə bu sahədə çalışan insanların hansı işləri gördüklərini bilmək çox vacibdir. Rəqəmsal agentliklərdə və ya markalarda çalışan sosial media mütəxəssisləri təcrübə sahələrinə görə fərqli tapşırıqları yerinə yetirə bilərlər. Sosial media mütəxəssislərinin iş sahələri ümumiyyətlə öyrənilən markanın ehtiyaclarına və sosial media mütəxəssisinin təcrübəsinə görə dəyişir. Adətən sosial media mütəxəssisləri aşağıdakı sahələrdə işləyirlər;

-Sosial media mütəxəssisləri sosial media platformalarında işlədikləri markaların hesablarını yaradır və onların təşkilini təmin edirlər. Vizual ölçüləri, örtükləri, logo ölçüləri ən məşhur əsərlərdir.

-Sosial media mütəxəssisləri adətən işlədikləri firma və markaların sosial media platformalarında mövcud olan hesabları izləyirlər. Bu, Şəkil, Yazı mətni, hashtaglardan istifadə kimi sahələrdə bu hesablar üçün qərarlar qəbul etməyə imkan verir.

-Poçt planlaşdırması ilə məşğul olur və bu prosesləri 8 mart, Analar Günü, Gənclər və İdman Bayramı, Ramazan və Qurban bayramı kimi xüsusi hallar üçün idarə edir.

-Sosial media mütəxəssisləri tez-tez kampaniya müddətində çalışdıqları şirkət üçün redaksiya hazırlayır və bu dövrlərdə insanları həm marka şüurunu artırmaq, həm də satışları artırmaq üçün hərəkətə keçməyə təşviq edirlər.

-Sosial media konsaltinqi, rəqiblərin təhlili, hədəf auditoriyanın müəyyənləşdirilməsi kimi markaların işində fəal rol oynayır və bu təhlildən sonra qarşılaşdıqları nəticələri nəzərə alaraq sosial mediada işləmək üçün strateji addımları müəyyənləşdirməyə imkan verir.

-Adətən mütəxəssislər dəyişiklikləri, sosial media platformalarında tapılan yeni tendensiyaları izləyir və bu tendensiyalara uyğun məzmun yaratmaqda fəal rol oynayırlar.

-Sosial media mütəxəssisləri şirkətlərin sosial media hesablarına daxil olan şərhləri, bəyənmələri, qarşılıqlı əlaqələri və yazıları izləyir və müştəri şərhlərinə və yazılarına cavab verərək bu prosesin düzgün aparıldığından əmin olurlar.

-Sosial media mütəxəssisləri sosial media da izləyicilərin sayını artırmaq üçün həllər yaradır, izləyicilərin sayını artırmağa yönəlmiş uydurmaları müəyyənləşdirərək bu uydurmaları tətbiq edir və markaların izləyicilərini üzvi şəkildə artırmasına imkan verir.

-Sosial media şöbəsində çalışan insanlar, şirkət bloglarının məzmununu müəyyənləşdirmək, yeni bloglar açmaq və bloglar üçün məzmun yaratmaq kimi sahələrdə də fəal rol oynayırlar.

-Adətən bu sahələrdə sosial media mütəxəssisləri və ya sosial media məsləhətçiləri kimi çalışan insanlar firmaların fəaliyyətinə töhfə verirlər. Ancaq bu gün müxtəlif sahələrdə də inkişaf edən sosial media işçiləri olduğu üçün bu peşə ilə məşğul olan insanların qrafik dizayn ehtiyaclarını da dəstəklədikləri bilinir.

Sosial media mütəxəssisi olmaq üçün nə etmək lazımdır?

Sosial media mütəxəssisi kimi işləmək istəyən insanların ən çox araşdırma apardıqları mövzulardan biri də sosial media mütəxəssisi olmaqdır. Sosial media mütəxəssisi olmaq istəyənlər ümumiyyətlə müəyyən bir təlimlər və kurslar keçməlidirlər.

Reklam, ictimaiyyətlə əlaqələr və yeni media kimi universitet proqramları ilə sosial mediada təhsil alan insanlar asanlıqla sosial media mütəxəssisi ola bilərlər. Bu bölmələrdə tədris olunan bəzi kurslar sosial media təcrübəsi ilə maraqlanan insanları öyrətmək və bu sahədəki biliklərini artırmaq üçün hazırlanmışdır. Bu ixtisasları bitirən insanlar istənilən reklam agentliyində təcrübə keçərək bu sahədə inkişaflarını davam etdirə bilərlər.

Sosial media mütəxəssisi olmaq istəyənlər, yuxarıda sizinlə paylaşdığımız universitetin fakültələrində oxumamış olsalar da, asanlıqla sosial media mütəxəssisi ola bilərlər. Universitetin hər hansı bir şöbəsində təhsil alan və sosial media mütəxəssisi olmaq istəyən insanların ilk növbədə etməli olduqları şeylərdən biri də sosial media xidmətləri agentliklərində təcrübə keçməkdir. Təcrübə keçərək sosial media biliklərini inkişaf etdirən insanlar bu sahədə özlərini inkişaf etdirə bilərlər.

Birincisi, təcrübə keçən insanlar işlərindən razı qaldıqda, agentliklər bu insanlara iş təklifi ilə müraciət edirlər. Müvafiq heyətə qəbul edilən şəxslər sosial media mütəxəssisi kimi ödənişli işlə başlayır. Junior. Sosial media mütəxəssisi olaraq çalışaraq, bir çox marka ilə işləmək imkanı əldə edənlər, müvafiq işlərini 3-4 il davam etdirsələr, Senior olaraq işləmək imkanı əldə edə bilərlər.

Sosial media və başqa vəzifələrlə ilə bağlı vakansiyaları daimi izləyə və websatyımızdan özünüzə uyğun məqalələri oxuyub yaralana billərsiniz

5/5 - (4 votes)

Leave a Comment

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Whatsappla əlaqə