digital marketinq mütəxəssisi

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi kimdir?

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi, marka tanınırlığını gücləndirmək, hədəf auditoriyasını müəyyənləşdirmək və firmanın rəqəmsal məkanda tanıdılması üçün çalışan bir şəxsə verilən addır.

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi olmaq üçün ne etmək lazımdır?

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi olmaq üçün rəqəmsal marketinq ixtisası üzrə təhsil almaq və sonra Təcrübə vakansilarına yönəlib , professional komandalarda təkminləşmək lazımdır . Bu iş üçün tələb olunan texniki detallar rəqəmsal marketinq mütəxəssisi olmaq üçün təlim verən ixtisaslaşmış qurumlarda öyrənilir.

Vakansiyalar səhifəmizi ziyarət edib özünüzə uyğun işi tapa bilərsiniz.

Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis olmaq üçün nə etmək lazımdır

Rəqəmsal marketinq üzrə təlimlər var. Universitetlərin marketinq fakültəsini bitirmiş insanların daha sonra özəl təşkilatlarda və ya bu şöbəyə bağlı olmayanların da sonda sertifikat ala biləcəyi özəl təhsil müəssisələrində keçə biləcəyi bir təlimdir. Bu təlim çərçivəsində Rəqəmsal Marketinq tədqiqatlarında tətbiq edilməli olan bir çox texniki detallar öyrədilir. Analitik və detallı analız , reklam marketinqi, SEO texnikaları, marketinq üçün sosial mediadan səmərəli istifadə daxil olmaqla rəqəmsal vasitələrdən istifadə kimi bir çox fənn onlayn və özəl təhsil müəssisələrində tədris olunur.

Rəqəmsal marketinq nədir?

Rəqəmsal marketinq komandsı , şirkətin veb saytı, e-poçt ünvanı, axtarış matorları və sosial media səhifəsi kimi rəqəmsal alətlər ilə, müştərilərlə əlaqə qurmaq, bu linkdəki bütün marketinq fəaliyyətlərini həyata keçirərək şirkətin satış hədəflərinə çatmasına səbəb olmalıdır.

Kompüterdən ən yaxşı şəkildə istifadə edərək, rəqəmsal marketoloqlar sosial media markasının hədəf auditoriyası ilə birləşməsinə imkan verir. Rəqəmsal marketinq vasitəsi ilə marka perspektivlərinin harada onlayn olacağını ən yaxşı şəkildə müəyyənləşdirmək və markanı və məhsullarını bu sahələrdən müştəri bazası ilə tanış etməlidir. Rəqəmsal marketoloqlar ənənəvi marketinqdən tamamilə fərqli bir strategiyada , müştərilərə ehtiyac duyduqları anda satmaq əvəzinə dəyər satmağı və insanları məhsul və markaya yönəltməyi hədəfləyir.

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisinin vəzifələri nələrdir?

-Rəqəmsal dünyada trendləri və yenilikləri izləyərək onları markanın xeyrinə istifadə etmək,
-Dinamik özünüməşğulluq təlimlərində iştirak,
-Marka reklamı üçün sosial media platformalarından ən yaxşı şəkildə necə istifadə etmək olar,
-SEM, e-poçt marketinqi, Google Analytics, mobil marketinq və SEO-dan istifadə edərək biliklərinizi markanın xeyrinə istifadə edin,
-Rəqəmsal marketinqlə əlaqəli strategiyaların hazırlanması,
-Bu strategiyalarla hədəf marka auditoriyasına və digər auditoriyaya çatmaq mümkündür,
-Kampaniyalara və brend imicinə tamaşaçı cəlb etmək,
-Analitik və analitikanı əhatə edən vasitələrdən istifadə,
-Rəqəmsal dünyadakı rəqiblərini qabaqlamaq üçün bir marka üzərində işləyin və bu barədə məlumat toplayaraq irəliləyin,
-Potensial müştəriləri cəlb etmək üçün markaya keyfiyyətli və SEO optimallaşdırılmış məzmun təqdim edin,
-Böhran zamanı Rəqəmsal Marketinq layihəsinə rəhbərlik,

Bütün bu vəzifələri rəqəmsal marketinq mütəxəssisi yerinə yetirir.

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi nələri bilməlidir?

-Rəqəmsal strategiyanın hazırlanması və planlaşdırılması,
-Məlumat analitikası və hesabat,
-Daxili görmə ilə araşdırma aparmaq,
-komanda da idarəçilik,
-Marketinqdə sosial mediadan səmərəli istifadə,
-kontent marketinqdən istifadə,
-Reklam layihəsinin yaradılmasına iştirak,
-Video hazırlanması və müasir paylaşma metodları,
-Dizayn və UX və Uİ ,
-SEO ilə əlaqəli metodlar,

Bunlar rəqəmsal marketinq mütəxəssisinin bilməli olduğu mövzulardır. Digər tərəfdən, rəqəmsal marketinq mütəxəssisinə marka şüurunu artırmaq, hədəf auditoriyanı müəyyənləşdirmək və sosial media dəstəyi ilə bir brendi göz qabağında tutmaq tapşırıllır . SEO, SEM, Google alətləri ilə həyata keçiriləcək rəqəmsal marketinq strategiyasını mənimsəməlidir

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi olmağın faydaları nələrdir?.

-Freelancer olaraq onlayn iş imkanları tapa bilərsiniz
-Agentliklə birlikdə işə başlayıb onların rəqəmsal marketinq ehtiyacını qarşılıya bilırsiniz .
-Yaxşı bir Rəqəmsal marketing mütəxəssisinin iş tapması heçdə çətin deyil. Bazarda ehtiyac çox olduğundan Junior Mİddle İntern kimi vəzifələrdə də çalışa bilərsiniz .
-Ünsiyyət bacarıqlarını tez inkişaf etdirmək mümkündür.
-Ümumi orta əmək haqqında görə yüksək məbləğlərdə çalışa bilərsiniz.
-Dinamik biznes tərtibatında iştirak etmək imkanı var.
-Bir insanın özü üçün hazırladığı veb layihələr varsa, öyrəndiklərini özləri üçün tətbiq etməklə də gəlir qazana bilər .
-İş bir nöqtədə ilişib qalmaqla deyil, bir neçə firmaya müraciət etməklə həyata keçirilir.
-İş forması zamanı, tez-tez gündəlik müşahidədən asılı olaraq, ümumi mədəniyyətin və informasiyapotensialının artmasına nail olunur.
-Kollecdə oxuyarkən öyrənilməli olmayan üsullar, SEO tədqiqatları və rəqəmsal marketinq üsulları onlayn təlim vasitəsilə əldə edilə bilər.

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisinə nə qədər maaş verilir?

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi üçün əmək haqqı 800 – 3000 AZN arasında dəyişir. Rəqəmlərdəki bu dəyişiklik, öz növbəsində, təcrübədən, səriştədən, peşə uğurundan, işlədiyi təşkilat adından uğurdan və sərbəst iş seçimlərindən asılıdır. Bütün amillər əmək haqqının dəyişməsinə təsir göstərir.

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi üçün hansı bacarıqlar vacibdir?

1)SEO & SEM: onlayn istifadəçi axtarışı, rəqəmsal məkanda reklam İdarəçiliyi və məzmun marketinqi kimi bir çox sahədə strategiya yarada bilən rəqəmsal məlumatları ortaya qoyur. Bunlar rəqəmsal marketinq mütəxəssisi tərəfindən görünməli və aşkar edilməlidir. Rəqəmsal marketinqdə həqiqətən işləmək üçün SEO və SEM anlayışlarını başa düşmək lazımdır. Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi, əksinə, ortaya çıxa biləcək texniki problemləri aradan qaldırmaq üçün SEO və axtarış motoru optimallaşdırma məsələlərini yaxşı bilməlidir. SEO və SEM-in onlayn fəaliyyətə necə təsir etdiyini anlamaq rəqəmsal marketinqin işini düzgün istiqamətləndirməyə imkan verir.

2)Kontent marketinqi: rəqəmsal marketinq mütəxəssisi kontent marketinqi prosesində uğur qazana bilərsə, bu vacibdir. “Facebook”, “Twitter” , veb sayt, reklam yerləri və bloglar kimi müxtəlif bölmələrdə marka üçün yaradılan məzmunun düzgün yerləşdirilməsi və düzgün idarə edilməsi rəqəmsal marketinq mütəxəssisi vəzifəsində və karyerasında bir imtiyaz yaradır.

3)Dizayn yönümlü düşüncə: istifadəçiyə keyfiyyətli bir təcrübə təqdim etmək rəqəmsal marketinqin hədəfidir. Satış dəyəri ön plandadır. Beləliklə, rəqəmsal marketinq mütəxəssisinin dizayn və estetikaya yönəlmiş məzmundan istifadə etməsi, müvəffəq olmağa və markaya fayda gətirməyə imkan verir.

Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi texniki olaraq nəyi bilməlidir?

-Google kimi nəhəng bir platforma tərəfindən təklif olunan analitik vasitələrdən istifadə,
-Facebook reklam alələrindən istifadə,
-Webnaster üçün bütün alətlərdən istifadə,
-Üç tərəfli sosial media vasitələrindən və Reklam məkanlarından istifadə,
-SEO haqqında texniki məlumat,
-Data analizi ,
-SEO optimallaşdırması,

Bundan əlavə, rəqəmsal marketoloqlar, sosial media biznesinin idarə edilməsi sənayesi daxilində keçirdiyi sinif haqqında danışarkən, onlar sosial medianın bütün dinamikasını, jarqonunu və alqoritmlərini mənimsəməli olan hissəni təşkil edirlər. Hər yeniləmədən xəbərdar olması lazım olan bu qrup, marka idarəetmə strategiyasının yenidən işlənməsində də rol oynayır. Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi də reviziya mərhələsində mühüm rol oynayır.


5/5 - (4 votes)

Leave a Comment

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir