Korporativ mədəniyyət yaratmaq və təbii ki, bu mədəniyyəti uzun illər qorumaq şirkətlərin gələcəyə daşınmasında əsas rollardan biridir. Korporativ mədəniyyət biznesin ayrılmaz hissəsidir. Şirkət mədəniyyəti-bu, onun demək olar ki, hər tərəfinə təsir edən və ən istedadlı işçilərin işə götürülməsindən işçi məmnuniyyətinin artırılmasına qədər bir çox sahələri əhatə edən əsas təməldir. Stereotip şirkət mədəniyyəti olmadan bir çox işçi öz işlərində real dəyər tapmaqda çətinlik çəkəcək və bu, təşkilatınız üçün müxtəlif mənfi nəticələrə səbəb olacaq.
Güclü bir şirkət mədəniyyətiniz yoxdursa, istedad və resurslardan asılı olmayaraq uğursuz ola bilərsiniz. Apple, Google, Amazon və ya Disney kimi bütün uğurlu şirkətlərə diqqət yetirsəniz, tapacağınız ümumi mövzu şirkət mədəniyyətidir. Bu şirkətlər bir vizyon və güclü korporativ mədəniyyətlə yola çıxdılar və bunu hər zaman öz brendlərinin nəyi təmsil etdiyini bilərək işçilərinə göstərdilər. Menecerlər-işçilərinin qərarlarına hörmətlə yanaşır və onlarla etimad və əməkdaşlıq şəraitində işləyirlər. Mədəniyyətiniz şirkətinizin əsas dəyərlərinin əksidir.
Biznesinizi idarə etmə tərziniz, iş axınını idarə etməyiniz, bir komanda kimi qarşılıqlı əlaqə qurmağınız və müştərilərinizlə rəftar etməyiniz bir təşkilat olaraq kim olduğunuzu və şirkətin necə idarə olunmasına inandığınızı əks etdirir. Qısaca desək, mədəniyyətiniz təşkilatınızın fəaliyyət və məqsədlərinin cəmidir. Bu yazıda biz korporativ mədəniyyətin yaradılmasının əsaslarını müzakirə edəcəyik.
Daxili həmrəylik
Güclü mədəniyyətə malik təşkilatlarda işçilər komanda şəklində bir araya gəlmə ehtimalı daha yüksəkdir. Müsbət mədəniyyət sosial qarşılıqlı əlaqəni, komanda işini və açıq ünsiyyəti asanlaşdırır. Bu əməkdaşlıq müsbət nəticələrlə şirkətinizin inkişafına kömək edir.
Güclü şirkət mədəniyyətləri daha yüksək məhsuldarlıq dərəcələri ilə əlaqələndirilir. Bunun səbəbi işçilərin daha çox motivasiya olması və onların xoşbəxtliyinə sərmayə qoyan menecerlərlə işləməsidir. Güclü korporativ mədəniyyət yüksək məhsuldarlıq dərəcələri ilə əlaqələndirilir. İşçiləriniz təşkilatınızın gələcəyidir. Onlar təşkilat daxilində hansı mədəniyyətin fəaliyyət göstərdiyini hamıdan yaxşı bilirlər. Onları mövcud mədəniyyətiniz haqqında fikir mübadiləsi aparmağa təşviq edin, sonra mədəniyyətinizin necə təkmilləşdirilə biləcəyinə dair həllər tapmaq üçün birlikdə çalışın. İşçilərinizin ideya və düşüncələrinə diqqət yetirmək onlara dəyərli olduqlarını hiss etməyə və təşkilatınızın mədəniyyətinə bağlılıqlarını artırmağa kömək edəcək.
Brendinizi təsvir edin
Uğurlu təşkilat mədəniyyəti şirkətinizdəki insanları bir araya gətirir və onların harmoniya içində işləməsini təmin edir. Mədəniyyətiniz aydın olduqda, müxtəlif perspektivlər ümumi məqsəd üçün bir araya gələrək təşkilatınızın və şöbənizin inkişaf etməsinə kömək edə bilər. Bu yolla korporativ mədəniyyət qruplaşdırılmış komandalar arasında sərhədləri poza, qərarların qəbuluna rəhbərlik edə və ümumi iş axını yaxşılaşdıra bilər. Korporativ mədəniyyətinizin işləməsi baxımından başqa bir vacib element də brendinizi təsvir etməkdir. Brend mədəniyyətinizi həm işçilərinizə, həm də müştərilərinizə aydın şəkildə əks etdirməlisiniz. Əgər işçiləriniz bu mədəniyyəti mənimsəsə və bu mədəniyyəti müştərilərinizə və hətta potensial müştərilərinizə əks etdirsə, şirkətiniz uğurlu imic yaradacaq.
Məqsədlər qoyun
Korporativ mədəniyyətinizi müəyyən etdikdən və əsas dəyərlər toplusunu qurduqdan sonra siz bu mədəniyyəti necə həyata keçirmək üçün yol xəritəsi yaratmağa hazır olacaqsınız. Ən sadə formada mədəniyyətinizin yol xəritəsi şirkət mədəniyyətinizi təkmilləşdirmək üçün istifadə edəcəyiniz vasitələri müəyyənləşdirir.
Bu vasitələr: buraya bir çox meyarlar daxil ola bilər, məsələn, göstərdiyiniz komanda quruculuğu fəaliyyətlərinin növü və ya şöbənizdə ünsiyyət tərziniz. İşə qəbul prosesində mədəni uyğunluq və inklüzivlik üçün işə götürmək sizə əvvəldən doğru insanlara sərmayə qoymağa kömək edəcək. Hətta performansın qiymətləndirilməsi prosesi mədəni yol xəritənizin bir hissəsini təşkil edə bilər.
Əzm və inam
İşçilər bir-biri ilə ünsiyyət quraraq korporativ mədəniyyəti mənimsəyirlər. Hər bir işçi çalışdığı təşkilat və şöbə üçün çalışır. Bu səy işçinin iş mədəniyyətinə nə qədər çox bağlıdırsa, bir o qədər məhsuldar olacaqdır. Əzm və inam uğurlu biznes mədəniyyətinin əsaslarındandır. Təşkilatlarda ən təməl quruluş- müsahibə zamanı bu, işləmək üçün təşkilatınıza müraciət edən insanlara mədəniyyətinizi əks etdirməkdən ibarətdir. Yeni işçinin yaşadığı və öyrəndiyi mədəniyyət menecerlər və həmkarlar tərəfindən şüurlu şəkildə formalaşdırıla bilər. Yeni işçi ilə söhbətlər vasitəsilə təşkilatınızın mədəniyyətini əks etdirə bilərsiniz. Bu qarşılıqlı əlaqə baş vermirsə, yeni işçilər tez-tez digər yeni işçilərlə qarşılıqlı əlaqədə öz mədəniyyət ideyalarını formalaşdırırlar. Bu vəziyyət şüurlu şəkildə yaradılmış mədəniyyətin tələb etdiyi davamlılığa xidmət etmir.