komandaya pis xəbər vermək

Komandanıza pis xəbər verərkən nəzərə alınmalı 8 şey

Bir menecer olaraq, bəzən komandanızda onlara da təsir edəcək mənfi xəbərlər verməli ola bilərsiniz. Bu, liderlik bacarıqlarınızın sınaqdan keçiriləcəyi vəziyyətlərdən biridir. Beləliklə, bu prosesi ən yaxşı şəkildə necə həyata keçirə bilərsiniz?

Komandanıza çatdırmağınız lazım olan vəziyyət şirkət qərarı ola bilər. Komandanızın bu xəbəri eşitməsinə, hisslərini ifadə etməsinə, mümkünsə qərarı təsdiq etməsinə və ya heç olmasa neytral qalmasına və yeni qərarın şirkətin gələcəyi üçün daha yaxşı olacağı hissini yaymağa imkan vermək sizin məsuliyyətinizdir. Bəzi işçilər üçün bu mümkün olmaya bilər.Lakin, bu çətin vəziyyətdə komandanızın “öhdəlik” səviyyəsini qorumaq tamamilə bu ünsiyyəti necə idarə etdiyinizdən asılıdır. Gəlin birlikdə bu prosesin bəndlərinə nəzər salaq.

Empatiya ilə hazırlaşın

Zəhmət olmasa, empatiya ilə ünsiyyətə hazırlaşın, aşağıdakı suallar kömək edə bilər:

Dinləyicilər bu xəbəri eşidəndə necə hiss edəcəklər?

Mən olsaydım necə hiss edərdim?

Mən olsaydım bu xəbəri necə eşitmək istərdim?

Komandanızı başa düşdüyünüzü, hisslərini bildiyinizi, vəziyyətini gördüyünüzü xüsusilə giriş cümlənizdə ifadə edin, bu açıqlama zamanı nə qədər səmimi olduğunuz dərhal səs tonunuzdan görünür. Burada özünüzü göstərməyə çalışmayın. İşçilərinizin vəziyyəti və sonrakı prosesi həqiqətən düşünün, narahat olun və planlaşdırın.

Qara və Ağ əvəzinə qarışıqlığı qəbul edin

Belə vəziyyətlərdə fərdi duyğular çox şiddətli ola bilər və müxtəlif işçilər fərqli şəkildə düşünə bilər. Şirkətin qərarını alqışlayacaq əməkdaşlar ola bilər, ya da emosiya patlaması ilə etiraz etmək istəyənlər ola bilər… Xahiş edirəm çox açıq və kəskin olmayın, hər cür fərqli reaksiyaları dinləyin və anlamağa çalışın.

“Şirkət qərar verdi, müzakirə vaxtıdır, qəbul edənlər qalsın, etməyənlər gedə bilər” kimi bucaqlı bir rəftar göstərdiyiniz zaman, işçilərinizdən bəziləri qalmağa meylli və anlayanlar ola bilər. Sizin missiyanız qərarın ən doğru şəkildə qəbul edilməsini təmin etmək və komandanızla gələcəyə baxmaq olmalıdır.

5M aləti ilə ünsiyyət strategiyanızı planlaşdırın

Daxili kommunikasiya strategiyanızda aşağıdakı 5 ölçünü planlaşdırmaqla uğur əldə edə bilərsiniz:

Missiya: Söhbətin əvvəlində öz missiyanızı və şirkətin mövcudluğunun səbəbini paylaşın.

Auditoriya üzvləri – Dinləyicilər: Sizi kimin dinləyəcəyini, onların meylinin nə olduğunu, nədən narahat olduqlarını, nə eşitmək istədiklərini düşünərək cümlələrinizi hazırlayın.

Mesajlar: Mesajınızın aydın, kəskin, qısa və möhkəm olduğundan əmin olun.

Media – Ünsiyyət vasitələri: Hansı vasitələrdən hansı ardıcıllıqla istifadə edəcəyinizi müəyyənləşdirin, əhatə məktubu, üz-üzə görüş, sual-cavab sənədi, telefon konfransı, fokus qrup görüşü, xəbər bülleteni, videolar kimi müxtəlif vasitələrdən istifadə edə bilərsiniz. 

Menecerin Dəstəyi: Əgər uyğun olarsa, yüksək səviyyəli rəhbərlərdən birinin mesajı komandanızla paylaşmasını xahiş edə bilərsiniz. Bu, qərarın bütün şirkət tərəfindən dəstəklənməsinə kömək edir.

Vaxta diqqət yetirin

Komandanız bu yeni qərarı sizdən eşitməlidir. Buna görə də vaxt çox vacib amildir. Komanda lideri olaraq qərarın necə qəbul edildiyini, hansı amillərin təsirli olduğunu və qərarın arxasında duran strateji dəyişikliyi eşitmək komandanız üçün çox dəyərlidir. “Xəbər” sızandan sonra hər kəs bunu istədiyi kimi başa düşəcək və sizin xəbəri çatdırmağınız bu söz-söhbətlərə “qarşı” müdafiəyə bənzəyəcək. Bunu istəmirsən. Bundan əlavə, komandanızın etibarını qazanmaq və itirməmək üçün sizdən belə xəbərləri eşitməsi böyük əhəmiyyət kəsb edir. Mümkünsə 60 gün, yoxsa 30 gün təsirlənəcək işçilərlə komandada çox sayda işçiyə təsir edəcək bir xəbəri paylaşmaq dəyərlidir ki, işçi öz planını qura bilsin. Zamanlama bu prosesdə hər şeydir.

Arxa plan – Səbəbi və prosesi paylaşın

Araşdırmalar göstərir ki, işçilər arxa planda etibarlı qərar qəbul etmə prosesinin olduğuna əmin olduqda belə, onlara mənfi təsir göstərən xəbərlərdə belə, xəbəri daha yumşaq qəbul edə bilirlər. Qərarın arxa planını izah edin, qərardan sonrakı vəziyyətə baxışı bildiyiniz qədər paylaşın. Prosesin necə işlədiyini, hansı kriteriyaların nəzərə alındığını və bəzi işçilərə mənfi təsir göstərə bilsə belə, şirkətin gələcəyi üçün qərar vermənin zəruriliyini izah edin. Əlbəttə ki, bəzi qərarlar hekayənizə uyğun gəlməyə bilər və ya buna inanmaya bilərsiniz, lakin liderlik bacarıqlarınız burada özünü göstərəcək, siz şirkət strategiyasının arxasında dayanmalısınız.

İşçilərin rifahına əhəmiyyət verdiyinizi və onlara dəyər verdiyinizi göstərin

İşçilər onlara təsir edən pis xəbər eşitdikdə onların ağlına aşağıdakı sualların gəlməsi normaldır:

  • Bu dəyişiklik mənə necə təsir edəcək?
  • İşimi itirsəm nə olacaq?
  • Şirkət mənim rifahımla maraqlanırmı?
  • Şirkət təsirə məruz qalan işçilərə ədalətli yanaşırmı?
  • Şirkət humanist yanaşma nümayiş etdiribmi?

Təsirə məruz qalan işçilər haqqında düşündüyünüzü, bir keçid dövrünün planlaşdırıldığını bildirdikdə və bu dəstəyin təfərrüatlarını paylaşdığınız zaman işçi bu suallara müsbət cavab verə bilər.

Dinləyin

Komandanızın hisslərini ifadə etməsinə icazə verin. Onlar üsyan edə bilər, qərarı absurd və ya ədalətsiz hesab edə bilər, danışsınlar. Müdafiə xarakterli cavab verməyin, mübahisəyə girməmək üçün diqqətli olun. Komanda lideri kimi sizin məsuliyyətlərinizdən biri komandanızın bu emosional yükünü çiyinlərinizdə daşımaqdır. Onlara empatiya göstərin, amma “Yuxarı rəhbərliyin qərarı, mən razı deyiləm” deməyin. Dinləyərkən mümkün qədər gələcəyə diqqət yetirməyə çalışın. İşçilər bu qərardan sonra nə baş verəcəyini, iş tərzini və bunun gündəlik həyatlarına təsirini bilmək istəyəcəklər. Bu qərardan sonra necə işləmək və bunun səbəblərini mümkün qədər izah edin. Əgər buna inanırsınızsa, bu yeni strategiyanın sizi həyəcanlandırdığını deyə bilərsiniz.

Xal verərək fikrinizi bildirə bilərsiniz

Leave a Comment

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Whatsappla əlaqə