copywriter kimdir

Copywriter kimdir ? Kopirayterin vəzifələri nələrdir?

Bu Yazıda sizlərlə birlikdə copywriter kimdir və vəzifələri nələrdən ibarətdir sualına açıq şəkildə aydınlıq gətirəcəyik

Bir məhsul və ya xidmət almaq məqsədi ilə bir veb saytı ziyarət edərkən qarşılaşdığınız mətnlər “Kopirayter”, yəni kopirayterdir. Bu mətnlər, firmaların sizə təklif etdiyi məhsul və ya xidməti almaq üçün hərəkətə keçməyə təşviq edən və motivasiya edən cəlbedici məqalələrdir. Beləliklə, Kopirayter adlandırdığımız bu konsepsiya marketinq və reklamın ayrılmaz hissəsidir.

Müasir dünyada əksər şirkətlər, insanlarla əlaqələrini gücləndirmək, rəqəmsal marketinqi daha səmərəli etmək və böyümələrini sürətləndirmək üçün Kopirayterlik sahəsində çalışan “Copywriter” adlandırdığımız kopirayterlərlə də işləyirlər.

Copywriter kimdir (kopirayter) nə edir?

Copywriterin əsas məqsədi, haqqında yazdıqları məhsulu hədəf auditoriyasına tanıtmaq, onların bəyənmələrini təmin etmək və məhsulu almaq imkanı yaratmaqdır. Kopirayterlər, auditoriyanı bu şəkildə cəlb etmək üçün dil və lüğətdən istifadə edərək, müəyyən məhsul və ya xidmət haqqında qısa, lakin cəlbedici mətnlər yazmağı bacaran şəxslərdir.

Bu işi yerinə yetirərkən kəmiyyətdən çox keyfiyyətə önəm verirlər. Başqa sözlə, bütün oxuculara müraciət etmək əvəzinə, hədəf auditoriyasını inandırmağa diqqət yetirirlər. Kopirayterin məzmun hazırladığı yer; vebsaytlar, e-poçtlar, çap reklamları, blog yazıları, məhsul təsvirləri, rəqəmsal reklamlar və broşürlər.

Kopirayter olmaq üçün hansı bacarıqlar tələb olunur?

Freelans (sərbəst) işləmək və ya bir şirkətdə Kopirayter kimi işləmək üçün sadəcə əsas keyfiyyətlərə sahib olmalısınız və bu iş üçün xüsusi bir şöbəni bitirməyiniz tələb olunmur. Ancaq kopirayterlə məşğul olan bir çox insanın ədəbiyyat və komunukasya aid fakültələrdən birindən məzun olması üstünlük hesab olunaa bilər

Kopirayter olmaq üçün hansı keyfiyyətlərə sahib olmanız lazım olduğunu bir az da açaq və gəlin bu bacarıqlarınə olduğuna nəzər salaq.

Əsas yazı bacarıqları

Yaxşı bir copywriter ilk növbədə əsas yazı bacarıqlarına sahib olması lazım olduğunu söyləmək hər kəsin bildiyi bir şeyin təkrarı kimi görünə bilər, lakin açıq-aydın olanı qeyd etməyə dəyər. Yaxşı kopirayter yazdığı mətn boyu oxucunu təsir altında saxlamaq üçün cümlə quruluşunu mükəmməl bilməli və hədəf auditoriya ilə möhkəm əlaqələr qura bilməlidir. Bunun üçün düzgün ifadə və sözləri lazımi yerdə işlətmək lazımdır.

Təbii ki, yazı bacarıqlarına gəldikdə olmazsa olmazlardan biri qrammatika və orfoqrafiya qaydalarına maraq və həssaslıqdır. Yaxşı kopirayter yazdığı mətndəki orfoqrafik səhvləri asanlıqla görməli və cümlələri mənalandırmaq üçün düzgün durğu işarələrindən istifadə etməyi bacarmalıdır. Bu keyfiyyətlərə malik olan kopirayterlərin səhv etmə ehtimalı çox az olacaq və işləyən zamanı daha az vaxt itiriləcəklər.

copywriter kimdir

Araşdırma bacarığı

Kopirayterin sahib olmalı olduğu ən vacib keyfiyyətlərdən biri sonsuz araşdırma həvəsi və bacarığıdır. Tədqiqat aparmaq bacarığı çox sadə bir keyfiyyət kimi səslənsə də, indiki insanların uzun müddət bir mövzuya diqqət yetirə bilməməsi və hazır olmaq istəməsi səbəbindən çox kritik hala gəldi.

Copywriter mənbə və ədəbiyyat araşdırmaları hazırlamaqda son dərəcə bacarıqlı olmalıdırlar. Mövzu ilə bağlı vacib mənbə və mövzu araşdırması müəllifə hansı zəmin üzərində addım atdığını daha yaxşı anlamağa kömək edir. Beləliklə, müəllifin günün sonunda hazırladığı mətn dəqiq və etibarlı olur.

Mövzu araşdırması ilə yanaşı, rəqabət aparan müəssisələrin strategiyalarına dair araşdırmalar da mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu tip tədqiqat kopirayterlərə müştərilərə çatmaqda daha effektiv olmağa imkan verir. Məsələn, qazlı içki firmasında çalışan kopirayterin yeni reklam üçün nüsxə hazırlamazdan əvvəl rəqiblərin son reklamları və onların bu reklamlardan necə rəy aldıqlarını öyrənməsi çox vacibdir.

Mükəmməllikdən Bir Addım Uzaq

İndiyə qədər saydığımız bütün maddələr yaxşı kopirayterin olması lazım olan əvəzsiz xüsusiyyətlərdir.Copywriter kimdir sulaına tutarlı cavab verdiyimizi düşünürük. Vəziyyətə bir az fərqli rakursdan baxaq və kopirayterlərin qaçınmalı olduğu bir bəndi nəzərdən keçirək. Bu nüansda copywriter kimdir əvəzinə kopyrayter nə etməməlidirdən danışaq : Mükəmməllik səviyyəsini yaxşı tənzimləmək və onu aşmamaq.

Etdiyi iş üçün sevgisi olan hər kəs, yaratdıqlarının mükəmməl olmasını istəyər və bundan təbii heç nə yoxdur. Amma unutmaq olmaz ki, mükəmməllik yolunun sonu yoxdur. Ona görə də həm tədqiqat zamanı, həm də yazı zamanı yaxşı iş görməklə yanaşı, praktik və sürətli olmaq da nəzərə alınmalıdır. Tədqiqat aparan yaxşı kopirayter istəsə bütün günü araşdırmasını davam etdirə bilər, amma bu dəfə mətn hazırlaya bilmir. Eyni şəkildə, yazı prosesini incə tənzimləməyə, təkrar-təkrar oxumağa və daha yaxşı iş görməyə çalışsa, mətni vaxtında çatdıra bilməyəcək. Ona görə də nə vaxtsa işi yetərli olduqda qərar verməli və hazırladığı mətni gecikdirmədən çatdırılmalı olduğu yerə çatdırmalıdır.

Məzmun yazısı nədir?

Məzmun yazısı oxucuları maraqlandırmaq və saxlamaq üçün mövzu ilə bağlı məlumat vermək məqsədi ilə yaradılmış yüksək texnologiyalı və peşəkar məzmunun onlayn platformalarında yazılması və dərc edilməsi prosesidir. Müasir markalar üçün vacib bir marketinq kanalı olmaqla yanaşı, məzmun yaratmaqda maraqlı olan insanlar üçün də mükəmməl bir karyera fürsətidir. Xüsusi olaraq bloglar üçün yaradılan məzmun, üzvi trafik yaratmaq və SEO məqsədləri üçün marka məlumatlılığını artırmaq üçün çox faydalı yazılardır. Məzmun yazmağın əsas məqsədi hədəf auditoriyaya gözəl məzmun çatdırmaq və onunla əlaqə saxlamaqdır.

Kopirayterlik və Məzmun Yazısı arasındakı fərqlər

Əslində, əsas fərq istehsal olunan məzmunda istifadə olunan sözlərin məqsədidir. Kopiraytinqdə istifadə olunan sözlər oxucuları inandırmaq və məhsul və ya xidməti satmaq üçün yaradılır, məzmun yazarkən isə bu sözlər oxucuları məlumatlandırmaq və əyləndirmək üçün istifadə olunur. Beləliklə, kopirayter deyir, sizdən tədbir görmənizi xahiş edir və satır; məzmun yazıçısı məlumat verir, təbliğ edir və tövsiyə edir. Başqa sözlə, kopirayterlərin məqsədi oxucularını marka üçün sərfəli addım atmağa sövq etmək olsa da, deyə bilərik ki, məzmun yazarlarının istehsal etdikləri məzmunla marka sadiqliyini artırmaq və brendi etibarlı bir marka kimi yerləşdirmək kimi daha incə bir məqsədi var. Copywriter kimdir? və Məzmun yaradıcı kimdir? haqında daha çox sözlər demək olar daha ətraflı məlumat üçün davamını Mətin yazarı kimdir bloqunda oxuya bilərsiniz

5/5 - (4 votes)

Leave a Comment

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir